loading...
گرما نوین
گرما نوین بازدید : 9 دوشنبه 20 فروردین 1403 نظرات (0)

سیستم بخاری لوله‌ ای گرماتاب یک روش گرمایشی متنوع است که در محیط‌های مختلف از جمله صنعتی، گلخانه و رستوران به کار می‌رود. یکی از انواع این سیستم‌ها، بخاری تابشی است. این بخاری شامل لوله‌های تابشی است که یک سر آنها دارای مشعل و فن است و لوله‌های دیگر دستگاه در کنار آن قرار می‌گیرند. این لوله‌ها به دو شکل مختلف تولید می‌شوند: شکل حرف U و شکل حرف L، که به ترتیب لوله‌های رفت و برگشت و لوله‌های تک رفت را نمایش می‌دهند.

ظرفیت حرارتی هر محصول بخاری لوله‌ ای گرماتاب به نحوی متفاوت است که بستگی به متراژ و نوع کاربری محیط مورد استفاده دارد، به همین دلیل با محصولات مشابه دیگر از این دسته اختلاف دارد.

با توجه به استفاده از لوله‌ها در تولید این نوع بخاری، آن را می‌توان به عنوان بخاری گرماتاب شناخت. این نوع بخاری‌ها مناسب برای گرم کردن فضاهای بزرگ و بلند هستند. در ادامه مقاله، با مطالعه همراه با ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این بخاری‌های گرماتاب کسب کنید.

پیشنهاد خرید
تابشی گرماتاب 55000

هیتر تابشی گرماتاب 55000

490,000,000 490,000,000 خرید کنید

روش عملکرد بخاری لوله‌ ای گرماتاب

همانگونه که در ابتدای مقاله اشاره شده است، بخاری لوله‌ ای گرماتاب به انواع مختلفی تولید می‌شوند. با این وجود، می‌توان اظهار داشت که روش عملکرد آن‌ها بسیار مشابه است. تمامی این محصولات از بخش‌هایی مانند مشعل مخصوص تابشی، لوله آتشخوار، رفلکتور، توربولاتور و یک فن مکنده تشکیل شده‌اند.

روش عملکرد این بخاری لوله‌ ای گرماتاب به این صورت است که گاز مایع شهری ابتدا به مشعل منتقل می‌شود و با مقدار معینی از اکسیژن ترکیب می‌شود. سپس، با استفاده از جرقه زن‌های ولتاژ، احتراق رقیق شده را آغاز می‌کنند. پس از آن، دما در داخل لوله‌های بخاری به ۳۰۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

اهمیت دارد بدانید که لوله‌های گرماتاب، به جای گرم کردن هوا، برای گرم کردن اشیا استفاده می‌شوند. این نوع بخاری‌ها، با تاباندن حرارت به شکل اشعه‌های مادون قرمز، اشیا را گرم می‌کنند. سپس، اشیا خود نیز این حرارت را به شکل تابشی به اطراف منتقل می‌کنند و باعث گرم شدن هوای اطراف به صورت غیر مستقیم می‌شوند. شما می‌توانید این بخاری‌ها را از سقف آویزان کنید و از گرمای آن‌ها لذت ببرید. البته، برای گرم کردن مساحت مورد نظر، باید از ابعاد و توانایی‌های مختلفی از بخاری لوله‌ ای گرماتاب استفاده کنید.

ما یک مقاله جامع تدوین کرده‌ایم که به طور کامل جزئیات سیستم گرماتاب را مورد بررسی قرار می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید تا با مختلف کاربردها، ظرفیت‌ها و مدل‌های این سیستم آشنا شوید. در پایان، ما به شما مشاوره رایگان ارائه می‌دهیم تا بهترین گزینه را برای شما مشخص کنید.

 

مزایا بخاری لوله‌ ای گرماتاب

مزایای استفاده از بخاری لوله‌ ای گرماتاب بسیار فراوان است. این بخاری با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، گزینه‌ی ایده‌آلی برای گرمایش محیط در شرایط مختلف است. از جمله مزایا که می‌توان به آنها اشاره کرد عبارتند از:

۱. کارایی بالا: بخاری لوله‌ ای تابشی گرماتاب به دلیل نحوه عملکرد خود، به صورت کارآمدی بالا و با مصرف انرژی کم، گرمایش محیط را فراهم می‌کند.

۲. توزیع یکنواخت گرما: این نوع بخاری، گرمایش را به طور یکنواخت در فضا پخش می‌کند، بدون اینکه برای محدود کردن آن به نقاط خاصی نیاز باشد.

۳. عدم تولید هیتر: بخاری لوله‌ای تابشی، بدون تولید هیتر یا صدا، گرمایش را ایجاد می‌کند که این امر باعث راحتی بیشتر کاربران می‌شود.

۴. سرعت بالا در رسیدن به دمای مطلوب: این بخاری به دلیل استفاده از فناوری تابشی، به سرعت دمای مطلوب را در فضا ایجاد می‌کند، که این امر از مزایای مهم آن است.

با توجه به این مزایا، استفاده از بخاری لوله‌ ای گرماتاب به جای سایر روش‌های گرمایشی، انتخابی مناسب و معقول در محیط‌های مختلف می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای نگهداری گرماتاب و استفاده بهینه

 

مزایا بخاری لوله‌ ای گرماتاب

مزایا بخاری لوله‌ ای گرماتاب

 

 

تولید حرارت یکنواخت

دائماً گرم کردن فضاهای بزرگ مانند سوله‌ها نیازمند تجهیزات و امکانات خاصی است که گاهی بسیار گران قیمت می‌باشند. در اینجا بخاری لوله‌ ای گرماتاب به کار می‌روند که به دلیل استفاده از این لوله‌ها، حرارت به طور یکنواخت در سرتاسر فضای مورد نظر پخش می‌شود. این امر باعث می‌شود که بخاری لوله‌ ای گرماتاب قادر به فراهم کردن حرارت متناسب برای فضاهای گسترده باشند.

کاهش مصرف سوخت بخاری لوله‌ ای گرماتاب

بحران سوخت در دنیا مسأله‌ای است که همه با آن آشنا هستند. یکی از مزایای استفاده از بخاری‌های لوله‌ای تابشی، کاهش مصرف سوخت است. این بخاری‌ها با بهره‌گیری از سوخت به طور موثر، حرارت لازم را تأمین می‌کنند و سوخت را بهینه مصرف می‌کنند. همچنین، با استفاده از لوله‌های تابشی، انرژی حاصل از سوخت به طور مستقیم به فضا منتقل می‌شود و هیچ انرژی اضافی برای انتقال حرارت صرف نمی‌شود. این باعث کاهش هزینه‌های نهایی می‌شود.

نصب سریع و آسان

نصب و استفاده از بخاری لوله‌ ای گرماتاب به سادگی انجام می‌شود. این بخاری‌ها به دلیل ساختار ساده و کوچک خود، به راحتی قابل نصب در فضاهای مختلف هستند. این ویژگی باعث می‌شود که نگرانی در مورد اتلاف زمان برای نصب و راه‌اندازی بخاری‌ها نداشته باشید. همچنین، عملکرد ساده این بخاری‌ها باعث می‌شود که کاربران به راحتی از آن‌ها استفاده کنند و با رعایت نکات نگهداری، از حرارت آن‌ها لذت ببرند.

افزایش حساسیت محیط زیست

از مزایای استفاده از بخاری‌های لوله‌ای تابشی، عدم تولید دود و آلودگی هواست. این بخاری‌ها با استفاده از سوخت‌های فسیلی کار نمی‌کنند و هیچ گونه احتراق ناقصی رخ نمی‌دهد که باعث تولید دود و آلودگی هوا شود. این ویژگی به عنوان یک مزیت بزرگ در حفظ محیط زیست محسوب می‌شود و می‌تواند به حفظ کیفیت هوای محیط اطراف کمک کند.

کاهش ذرات معلق

یکی از مزایای جالب بخاری لوله‌ ای گرماتاب این است که با اشعه‌هایی که از خود منتشر می‌کنند، گرد و غبار و آلودگی‌ها را در سطح محیط کاهش می‌دهند. با کاهش سطح آلودگی، محیط تمیزتری فراهم می‌شود که برای بسیاری از مشاغل مثل رستوران‌ها و گلخانه‌ها تأثیر مثبتی دارد. همچنین، بیمارستان‌ها نیز از این ویژگی برای بهبود شرایط بهره می‌برند.

صرفه‌جویی در فضا

با توجه به این که بخاری لوله‌ ای گرماتاب از سقف آویزان می‌شوند، فضای مفید شما اشغال نمی‌شود. این به معنای اشغال نکردن فضای مفیدی که در زمین وجود دارد است. این ویژگی باعث می‌شود که برای کسب و کارها با فضاهای محدود، استفاده از بخاری‌های لوله‌ای تابشی صرفه‌جویی باشد.

 

بیشتر بخوانید: هیتر تشعشعی در کارخانه‌ها و سوله‌های صنعتی

 

استفاده از بخاری لوله‌ ای گرماتاب در فضاهای باز مانند آلاچیق‌ها در باغ‌ها و رستوران‌ها بسیار حائز اهمیت است. گرم‌کردن این فضاها با چالش‌های خاصی همراه است زیرا نسبت به فضاهای داخلی، نیاز به راه‌حل‌های گرمایشی منحصر به فرد دارند. برخی از روش‌های گرمایشی قادر به عملکرد بهینه در این محیط‌ها نیستند. با این وجود، بخاری لوله‌ای گرماتاب به شما کمک می‌کند این مشکل را حل کنید.

استفاده از بخاری تابشی لوله‌ ای گرماتاب در فضاهای باز، امکان فراهم آوردن گرما را به شما می‌دهد. این بخاری‌ها با استفاده از تابش امواج مادون‌قرمز، مناطق مورد نظر را به‌طور موثر گرم می‌کنند. این سیستم‌ها برای گرم‌کردن اشیاء یا افراد زیر چترهای حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشتر بخاری‌های تابشی در ایران از گاز شهری یا فشار گاز خانگی برای عملکرد خود استفاده می‌کنند.

در صورتی که فضایی مانند آلاچیق یا فضای باز در مکانی واقع شده باشد که امکان اتصال به گاز شهری وجود ندارد، می‌توانید به بخاری لوله‌ای گرماتاب برقی روی آورید. این نوع بخاری با اتصال به برق، قادر به گرم‌کردن فضای مورد نظر شما است. علاوه بر بخاری برقی، انواع دیگری از بخاری لوله‌ ای گرماتاب وجود دارند که شامل بخاری‌های سرامیکی، لوله‌ای، و تابشی مرکزی می‌شوند.

در اینجا توضیحی درباره‌ی بخاری لوله‌ ای گرماتاب ارائه می‌دهیم. این نوع بخاری، یکی از محصولات مهم و کاربردی برای گرم کردن محیط است. بخاری لوله‌ای گرماتاب از لوله‌های تابشی ساخته شده است که حرارت را به شکل اشعه‌های مادون قرمز منتقل می‌کنند. این اشعه‌ها به اشیاء می‌تابند و اشیاء سپس حرارت را به هوا منتقل می‌کنند. از مزایای استفاده از بخاری لوله‌ای گرماتاب می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف سوخت، ایجاد حرارت یکنواخت، نصب ساده و سریع، عدم آلودگی هوا و کاهش گرد و غبار اشاره کرد.

خرید بخاری لوله‌ ای گرماتاب

خرید بخاری لوله‌ ای گرماتاب

خرید بخاری لوله‌ ای گرماتاب

همچنین این بخاری‌ها معمولاً به سقف آویزان متصل می‌شوند که فضای مفید را صرفه‌جویی می‌کند. اگر شما قصد خرید این نوع بخاری را دارید، می‌توانید به محصولات شرکت گرما نوین مراجعه کنید، زیرا این شرکت محصولات با کیفیت و ضمانت را ارائه می‌دهد.

با امید به اینکه اطلاعات ارائه شده در این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید با تماس با ما از کارشناسان ما بهره‌مند شوید. شماره تماس ما برای این منظور 02176213408 می‌باشد.

 

خرید گرماتاب در تهران

خرید گرماتاب در اصفهان

 

هیتر گازی تابشی گرما نوین | راهنمای خرید 02176213408

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 2,176
  • بازدید کلی : 3,728