loading...
گرما نوین
گرما نوین بازدید : 67 چهارشنبه 23 بهمن 1398 نظرات (1)

 

گرمایش تابشی لوله ای 

 

1-گرمایش قسمت مورد نیاز از سالن:

با استفاده از هیترهای تابشی در اماکن مختلف میتوانید نقاط مد نظر خود را به صورت مجزا گرم کنید.

2-گرمایش مطلوب بدون ایجاد ذرات معلق:

هیترهای تابشی از طریق خاصیت پخش یکنواخت گرما  دمای محیط را به حالت مطلوب میرساند و از گرماش مستقیم به اجسام جلوگیری می کند.

3-گرمایش فقط در ساعات کاری

4-نصب حفاظ در سالن ها

5-پنجاه درصد مصرف گاز و نود درصد مصرف برق صرف جویی میشود

6-تامین هوای تنفسی مطلوب

7-گرمایش سریع سالن پس از روشن کردن سیستم

8-کاهش هزینه تعمیرات و نگه داری سیستم گرمایشی

 

خرید گرماتاب گازی: راهنمایی جامع برای انتخاب بهینه و تأمین راحتی گرمایشی

هر فصل سرما، تصمیم گیری برای تأمین گرما و حفظ دمای مطلوب در خانه یا مکان‌های کاری به یکی از اولویت‌های مهم زندگی ما تبدیل می‌شود. یکی از ابزارهای حیاتی در این مسئله، خرید گرماتاب گازی است. اما چگونه می‌توانیم به عنوان مصرف‌کننده آگاه و هوشمند، گرماتاب گازی مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنیم؟

در این مقاله، به یک تازه‌کار یا تصمیم‌گیرنده حرفه‌ای کمک خواهیم کرد تا تصمیمات درستی در خصوص خرید گرماتاب گازی بگیرد. ما قصد داریم در این مقاله به مفاهیم اساسی مرتبط با گرماتاب گازی، نیازهای حرارتی مکان‌های مختلف، انتخاب مناسبی و مزایای گرماتاب‌های گازی پرداخته و نکات کلیدی را برای یک خرید هوشمندانه ارائه دهیم.

سوالاتی که در ذهن شما وجود دارد، ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • چگونه یک گرماتاب گازی مناسب را انتخاب کنم؟
  • چه نکاتی برای انتخاب گرماتاب گازی بر اساس نیازهای حرارتی مکان‌های مختلف باید در نظر گرفته شود؟
  • چه مزایا و معایبی برای استفاده از گرماتاب گازی وجود دارد؟
  • چگونه می‌توان از انرژی و هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد؟
  • چگونه گرماتاب گازی را بهینه و مؤثر نصب کرد؟

در این مقاله، به توضیح این سوالات و بسیاری دیگر خواهیم پرداخت تا شما بتوانید تصمیم مطلوبی را در خصوص خرید گرماتاب گازی بگیرید. از شما دعوت می‌کنیم که با ما همراه شوید تا به دنیای حرارت و گرماتاب‌های گازی عمیق‌تر نفوذ کنیم و راهی موثر برای دستیابی به راحتی گرمایشی و انرژی صرفه‌جویی را کشف کنیم.

پیشنهاد خرید
تابشی گرماتاب 50000 1

هیتر تابشی گرماتاب 50000

470,000,000 470,000,000 خرید کنید

بخش اول: معرفی گرماتاب گازی

گرماتاب گازی یک سیستم گرمایشی است که از انرژی گاز طبیعی یا گاز‌های مایع استفاده می‌کند تا گرما تولید کند. این سیستم به مکان‌های مختلف، از رستوران تا کارخانه‌ها و سوله‌ها، اجازه تأمین دمای مورد نیاز را می‌دهد. گرماتاب‌های گازی کارآیی بالا، کنترل آسان و عمر طولانی دارند، اما نیاز به نصب و نگهداری منظم دارند و باید از نظر انتشار دی‌اکسید کربن نیز کنترل شوند.

توضیح درباره گرماتاب گازی و عملکرد آن

گرماتاب گازی یک دستگاه گرمایشی است که از انرژی گاز طبیعی یا گاز‌های مایع مشابه به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کند تا گرما تولید کند. عملکرد یک گرماتاب گازی به صورت زیر است:

1.تأمین گاز: نخستین گام در عملکرد گرماتاب گازی، تأمین گاز به دستگاه است. این گاز معمولاً از شبکه گاز شهری یا مخازن گاز مایع به دستگاه وارد می‌شود.

2. احتراق: گاز وارد دستگاه می‌شود و در بخشی از گرماتاب به نام مشعل، احتراق می‌شود. این احتراق باعث تبدیل گاز به گرما و انرژی حرارتی می‌شود.

3. گرما تولیدی: انرژی حرارتی که در نتیجه احتراق ایجاد می‌شود، به عنوان گرما خروجی از دستگاه به محیط اطراف منتقل می‌شود. این گرما می‌تواند برای گرمایش هوا یا سیستم‌های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار گیرد.

4. کنترل دما: دستگاه گرماتاب گازی معمولاً دارای سیستم‌های کنترلی پیشرفته است که به کاربر اجازه تنظیم دقیق دمای مورد نیاز را می‌دهند. این کنترل‌ها معمولاً توسط ترموستات‌ها یا سنسورهای دما انجام می‌شود.

5. تخصیص گرما: گرما تولیدی به مکان‌هایی که نیاز به گرما دارند، منتقل می‌شود. این مکان‌ها ممکن است خانه‌ها، رستوران ، کارخانه‌ها یا سوله‌ها باشند.

عملکرد گرماتاب گازی معمولاً با کارایی بالا و توانایی تأمین دمای مطلوب در مدت زمان کوتاهی از ویژگی‌های آن است. این دستگاه‌ها اغلب از سیستم‌های ایمنی برای کنترل انتشار دی‌اکسید کربن نیز بهره می‌برند تا ایمنی کاربران را حفظ کنند. از آنجا که از منابع انرژی گازی استفاده می‌کنند، باید نصب و نگهداری منظم داشته باشند تا عملکرد بهینه خود را حفظ کنند.

شرکت گرما نوین تولید کننده مدرنترین سیستم های گرمایش تابشی

سیستم های گرمایشی با طراحی متنوع و زیبا جهت ایجاد فضای گرم و دل نشین در تمامی فضاهای باز و نیمه باز نظیر رستورانها ، ویلاها ، آلاچیق ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

    ☎️  02176213408

 

         https://asayeshnovin.com/

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 2,020
  • بازدید کلی : 3,572